Podzim  2020

Cena úvodní lekce       240 Kč (17.9.)

Cena kurzu               2.640 Kč (11 lekcí od 24.9.)

V případě, že si chcete lekci vyzkoušet, prosím přihlaste se přes tlačítko "úvodní lekce".

V případě, že se chcete rovnou přihlásit na celý kurz, zvolte prosím přihlášení přes obě tlačítka (úvodní lekce i kurz). Děkujeme.

Od 15.10. se k tomuto kurzu můžete přihlásit také ONLINE na jednotlivé lekce dle data.

Veškeré informace k přihlášení a platbě Vám přijdou po registraci do e-mailu.

Věříme,že si lekce užijete i v pohodlí domova.

Kurz jógy a všímavosti (mindfulness) pro začátečníky
čtvrtek 19:15-20:45
17.září - úvodní a ochutnávací lekce
24.září - 10.prosince 2020 (nekoná se 29.10.)
Tereza Hausmanová

Chcete si dopřát čas sami na sebe, zastavit se a moci se zplna nadechnout?

Začínáte s jógou a toužíte najít cestu, jak protáhnout tělo, zklidnit mysl a přinést více klidu do každodenního života?

Pokud jste na výše uvedené odpověděli ano, pak čtěte dál :)

PROČ KURZ JÓGY A MINDFULNESS? 

Meditace všímavosti (mindfulness) nám umožňuje věnovat pozornost přítomnému okamžiku, všímat si, co se děje v mysli a v těle bez hodnocení a posuzování. Je to čas, kdy můžeme být plně sami se sebou, a tak prozkoumat a možná i pochopit, co se v nás odehrává.

 

Jóga nám umožňuje zažít všímavost právě v pohybu a přenést pozornost do svého těla. Skrz jógové pozice máme jedinečnou možnost se seznámit se svým tělem a všimnout si, kde v těle držíme napětí a jak danou část můžeme uvolnit.

 

Díky všímavosti a józe poznáváme sami sebe, jsme v přítomnosti a objevujeme možnosti a tendence svého těla i mysli, toto uvědomění a poznání vede k sebe - přijetí. 

„Nemusíte nikomu nic dokazovat. Je úžasné být naživu, být sami sebou a růst. Koneckonců to je to jediné, na čem záleží.“ (Sadhguru)

 

CELKOVÝM ZÁMĚREM KURZU JE:

  • Osvojit si základní meditační techniky všímavosti (mindfulness), např. cvičení jako pozorování dechu, body scan, meditace laskavosti, práce s emocemi, které pomáhá usměrnit pozornost, zlepšit koncentraci, lépe zvládat stres a umět si vychutnat přítomný okamžik.

  • Naučit se základní jógové pozice.

  • Naučíte se správně dýchat a přinést více energie do těla pomocí vědomého dýchání.

  • Získat povědomí, jak přenést „jógu“ z podložky do běžného života.

  • Uvolnit se od stresu.

  • Vytvoření prostoru pro větší sebe-laskavost a budování pozitivního vztahu sama k sobě.

 

PROČ TENTO KURZ?

  • Jedinečný obsah, který čerpá z Tereziiných osobních zkušeností s jógou, mindfulness a osobním rozvojem.

  • Každá lekce je tematicky zaměřena (např. pomíjivost, laskavost, sebeláska, práce s emocema). První část kurzu se bude věnovat především rozvoji všímavosti, v druhé části budeme pracovat s tím, co vyvstane během praxe.

  • Během lekce bude krátký prostor na sdílení a reflexi.

  • Během kurzu obdržíte celkem 4 emaily s doprovodnými úkoly a inspirací.

  • Obdržíte 2 nahrávky vedených meditací pro domácí praxi. 

 

ORIENTAČNÍ STRUKTURA LEKCE:

  • Povídání k tématu a sdílení (10 min)

  • Meditace (20 min)

  • Jemná vinyasa flow (55 min)

  • Závěrečná relaxace s aromaterapií (5 min)

 

PRO KOHO JE KURZ URČEN?

Pro úplné začátečníky i mírně pokročilé s jógou / všímavostí, kteří chtějí pracovat s tělem i myslí.

 

Pokud si nejste jisti, zda je kurz pro vás, kontaktujte Terezu přes email info@terezahausmanova.com nebo se přijďte podívat na úvodní hodinu!

 

Kamenická 2 - Praha 7

vchod za rohem z ulice Kostelní

 

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

napište nám na info@akasha.cz

(dotazy, zařazení do mailling listu, informace o kurzech)

tel.:  723641948

​© Copyright 2013 Akasha Studio.